Теми курсових робіт 2021-2022

3 курсу спеціальності “Філологія” денної форми навчання

Тема Студент Керівник
1. “Стилістичні засоби відображення зовнішності людини у сучасному англомовному рекламному дискурсі”

 

Мельник К. 312 к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
2. Особливості вживання іменників на матеріалі британських текстів пісень 1990х-2010х років

 

Сокульська Ю. 312 асист. Стерлікова М.С.
3. 1. Засоби вираження концепту WEALTH в авторському дискурсі (на матеріалі “The Great Gatsby”)

 

Лучак С. 312 к.ф.н., асист. Федич Г.Д.
4. Засоби експресивності у текстах онлайн-медіа Ребрина К. 312 к.ф.н., асист. Куковська В.І.
5. Стилістичні особливості мікроблогів (на матеріалі акаунтів (….) у мережі Instagram.

 

Берча І. 312 к.ф.н., асист. Батринчук З.Р.
6. Особливості англомовного коміксу: лінгвістичний та екстралінгвістичний аспекти

 

Хованець Ю. 312 к.ф.н., доц. Соловйова О.В.
7. Фонетичні особливості промов засновника AliExpress Джека Ма Люзан Р. 311 к.ф.н., доц. Суродейкіна Т.В.
8. Мовні особливості медичних термінів у кінодискурсі (на матеріалі скриптів телесеріалу «Анатомія Грей»)

 

Богданюк М. 311 к.ф.н., доц. Гнатковська О.М.
9. Соматичний компонент фразеологічних одиниць в англійській мові

 

Стольніцька В. 311 асист. Ліннікова
10. Специфіка функціонування абревіатур у сучасному англомовному науковому дискурсі

 

Козуб А. 311 к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
11.Евфемізми як джерело синонімії в сучасній англійській мові Булковська Д. 311 Асист.Довгопола
12. Фразеологічні одиниці в газетних статтях на тему Culture: структурний та семантичний аспекти. Ростов П. 311 К.ф.н. асист.Ковалюк М.В.

К.ф.н., асист. Негрич

13. Специфіка вживання прикметників опису людини в авторському дискурсі. Бублич Х. 311 К.ф.н., асист. Ковалюк М.
14.Стилістичні особливості пейзажних описів в оповіданнях С. Моема

 

Федорюк М. 311 к.ф.н., доц. Мусурівська О.В.
15. Метафора у поезії 21 століття Дмитрук О. 312 к.ф.н., доц. Павлович Т.І.
16. Функціонування колоронімів у сучасному англомовному публіцистичному тексті Глущук С. 311 к.ф.н., доц. Грижак Л.М.
17. Словотвірні особливості термінів сучасної англійської фахової мови медицини Хомич Д. 311 д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г.
18. Особливості лексико-семантичного поля TRAVEL у публіцистичному дискурсі (етимологічний та морфологічний аспекти) Яруш Н. 311 асист. Буртник Б.Я.
19. Лексичні трансформації при перекладі юридичних текстів Матушак С. 312 к.ф.н., доц. Сапожник І.В.
20. Особливості функціонування конструкції had better/best; would rather / sooner у художньому текст Даниленко А. 312 к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І.
21. Функціонування дієслів мовлення у сучасному художньому дискурсі.

 

Туркевич М. 311 асист. Лукащук М.В.
22. Мовні засоби створення місцевого колориту в художньому дискурсі Агати Крісті Кузьмова О. 311 асист.Стерлікова М.С.

асист. Кравченко О.В.

3 курсу спеціальності “Середня освіта” денної форми навчання

Тема Студент Керівник
1. Розвиток лексичної компетентності учнів середньої школи з а допомогою використання спортивних ігор на уроках англійської мови Турчанінов Р. 313 К.ф.н. Бешлей О.В.
2. Сучасні онлайн-ігри як інструмент розвитку навичок 21 століття учнів середньої школи на уроках англійської мови Паранюк С. 315 К.ф.н. Бешлей О.В.
3. Переваги та недоліки методики скафолдингу у онлайн іграх для викладання англійської мови Гургіш А. 316 Асист.Стерлікова М.С.
4. Використання мультфільмів для формування лексичної компетентності учнів початкової школи. Космірак Н. 316 К.ф.н. Федич Г.Д.
5. Розвиток навичок діалогічного мовлення у середній школі Гальчук Є. 315 К.ф.н. Куковська В.І.
6. Формування комунікативних навичок учнів молодшої школи на уроках англійської мови.. Гнатишин А. 316 К.ф.н. Батринчук З.Р.
7. Нетрадиційні форми уроку англійської мови  як засіб посилення мотивації учнів молодшої школи. Пилипчук О. 314 К.ф.н. Батринчук З.Р.
8. Роль формувального оцінювання у навчанні англійської мови Стецюк В. 315 К.ф.н. Соловйова О.В.
9. Розвиток креативного мислення на уроках англійської мови Ткачук А. 315 К.ф.н. Соловйова О.В.
10. Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в середній школі Загарюк І. 313 К.ф.н. Суродейкіна Т.В.
11. Використання TPR (Total Physical Response) на уроках англійської в молодшій школі Клянчина О. 313 К.ф.н. Бешлей О.
12. Формування граматичних навичок учнів середньої школи за допомогою пісень Русу К 315 К.ф.н. Гнатковська О.М.
13. Розвиток навичок самостійної роботи учнів середньої школи в процесі навчання англійської мови Нашиба А. 313 К.ф.н. Гнатковська О.М.
14. Застосування проектної методики для розвитку монологічного мовлення в учнів середньої школи Пестовський О. 313 Асист.Ліннікова В.О.
15. Форми та методи контролю навичок письма в старшій школі Лазар В. 316 К.ф.н. Ковалюк Ю.В.
16. Формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів середньої

школи на уроках англійської мови

Крушельницька О. 314 Асист.Москаль Т.Д.
17. Формування лексичної компетентності учнів початкового ступеня з

використанням ігрових технологій

Бауер С. 314 Асист.Москаль Т.Д.
18. Формування англомовної граматичної компетентності учнів середнього ступеня Олексюк І. 314 Асист.Москаль Т.Д.
19. Формування навичок вимови у школярів молодшої школи Дрощак Ю. 316 Асист.Довгопола А. С.
20. Розвиток навичок читання на уроках англійської мови в учнів молодших класів Колодрібська Н. 313 К.ф.н.Суродейкіна Т.

Негрич Н.Д.

21. Розвиток навичок аудіювання на уроках англійської мови в учнів середніх класів Гловацька А. 313 К.ф.н.Грижак Л.

Негрич Н.Д.

22. Використання художнього тексту у вивченні лексики на уроках англійської мови учнів старших класів Шеколенко А. 314 К.ф.н. Ковалюк М.В.
23. Використання онлайн платформи «на вибір» для інтерактивного навчання учнів середньої школи Ушпалевич М. 314 К.ф.н. Мусурівська О.В.
24. Використання онлайн платформи «на вибір» для інтерактивного навчання учнів старшої школи Бідений С. 316 К.ф.н. Мусурівська О.В.
25. Тестування як засіб контролю знань учнів на різних етапах викладання англійської мови в середній школі Чернописька В 314 Асист.Орищук С.В.
26. Формування англомовної лексичної компетентності в НУШ Стефанюк С. 316 К.ф.н. Грижак Л.М.
27. Формування англомовної писемної компетентності в НУШ Дубляниця К 315 К.ф.н. Грижак Л.М.
28. Принцип візуалізації у навчанні англійській мові учнів початкових класів Демчук Л. 313 Д.ф.н.Єсипенко Н.Г.
29. Використання кросвордів для формування лексичної компетентності учнів середньої школи Лазоряк П. 314 Д.ф.н.Єсипенко Н.Г.
30. Формування англомовної лексичної компетентності в говорінні учнів початкової школи Мулик М. 315 асист. Довгопола А.

Виспінська Н.М.

31. Формування англомовної компетентності в письмі в учнів початкової школи з дисграфією. Синогач К. 315 асист.Довгопола А.

Виспінська Н.М.

32. Використання креолізованого тексту для вивчення нової лексики на уроках англійської мови учнів середньої школи Юрко А. 315 Буртник Б.Я.
33. Games as means of intensifying students’ learning vocabulary Панчук Ю. 316 К.ф.н. Худик К.Г.
34. Ways of improving leaners’ accuracy during classroom discussion Ажгірєвіч О 316 К.ф.н. Худик К.Г.
35. Effective techniques for enhancing learners’ confidence in speaking English Протасов К 316 К.ф.н. Худик К.Г.
36. Using videos for increasing learners’ motivation in speaking Лазоренко О. 316 К.ф.н. Худик К.Г.
37. Методи і прийоми навчання письму учнів середньої школи на уроках англійської мови Ровда В. 315 К.п.н. Шиба А.В.
38. Шляхи формування іншомовної грам компетентності учнів середньої школи. Кирилюк А. 315 К.п.н. Шиба А.В.


3 курсу спеціальності “Філологія” заочної форми навчання

Тема Студент Керівник
1.Особливості використання стилістичних засобів в американському

художньому дискурсі (на матеріалі “The Great Gatsby”)

Голотовський В. 301 к.ф.н., асист. Федич Г.Д.
2. Лінгвістичні особливості англійського поетичного тексту в діахронії Марчук Д. 301 а/в по 31.01.22 к.ф.н., доц. Соловйова О.В.
3. Лексико-семантичне наповнення рубрики CORONAVIRUS в CNN News. Мідріган О. 301 к.ф.н., доц. Соловйова О.В.
4. Лексико-семантичне поле “ОДЯГ” у романі Р. Хам “Кравчиня” (R. Ham “The Dressmaker”); Мочернюк Я. 301 к.ф.н., доц. Гнатковська О.М.
5. Функціонування епітета в газетному тексті. Пиріжок Т. 301 к.ф.н., асист. Ковалюк М.В.
6. Лексичні особливості пейзажних описів в оповіданнях С. Моема Равленюк М. 301 к.ф.н., доц. Мусурівська О.В.
7. Використання сенсорної лексики у прозовому творі (на матеріалі….) Урсакій Б. 301 к.ф.н., доц. Мусурівська О.В.
8. Концепт «ЕКОЛОГІЯ» та його складові Юрійчук І. 301 К.ф.н., доц. Павлович Т.І.

3 курсу спеціальності “Середня освіта” заочної форми навчання

Тема Студент Керівник
Типи уроків англійської мови Галиць А. 307 асист. Стерлікова М.
Розвиток навичок читання у молодшій школі

 

Житар І. 307 К.ф.н.Куковська В.
Форми організації уроків англійської мови в умовах дистанційної освіти в середній школі Клевчук А. 307 К.ф.н.Батринчук З.
Розвиток англомовного діалогічного мовлення засобами драматизації на уроках англійської мови в початковій школі Козачук А. 307 К.ф.н. Бешлей О.

К.п.н.Виспінська Н.

Застосування методики CLIL в загальноосвітніх навчальних закладах із поглибленим вивченням іноземних мов Кушнір В. 307 К.ф.н. Гнатковська О.

К.п.н. Виспінська Н.

Навчання лексики на старшому етапі середньої школи Найда А. 307 асист. Лукащук
Vocabulary learning strategies for 5 graders Плеван М. 307 К.ф.н. Худик
Ways of enhancing Grade 9 students’ lexical competence Різун Л. 307 К.ф.н. Худик
Ефективність warm-ups на уроках англійської мови в початковій школі Сопко Ю. 307 Асист. Москаль Т.

К.ф.н. Негрич

Використання принципу візуалізації на уроках англійської мови в молодшій школі Чорненька В. 307 К.ф.н. доц.Шиба А.

асист.Кравченко

Особливості навчання іноземних мов для учнів з особливими освітніми потребами Яцько А. 307 К.ф.н., доц.Павлович


4 курсу спеціальності “Філологія” денної форми навчання
 

Тема Студент Керівник
1. Сучасна англомовна реклама лікарських засобів: структурний та лексико-стилістичний аспекти (на матеріалі мас-медійного дискурсу)

 

Вакарюк С. д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г.
2. “Метафорична репрезентація образу краси (на матеріалі сучасних жіночих глянцевих журналів)”

 

Шульженко К. к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
3.”Стилістичні та прагматичні особливості використання ненормативної лексики в англійській мові (на матеріалі скрипту серіалу “Sex and the City” Кошельник Б. к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
4. Особливості вербалізації образу України в сучасній англомовній пресі Швець М. к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І.
5. Засоби експресивності у текстах публіцистичного та рекламного стилів: порівняльний аналіз.

 

Кучерява І. к.ф.н., асист. Куковська В.І.
6. Комунікативні стратегії захоплення уваги у рекламному дискурсі. Фуркал В. к.ф.н., асист. Батринчук З.Р.
7. Лексичні засоби опису природи на матеріалі статтей National Geographic

 

Мартинішина А. к.ф.н., доц. Соловйова О.В.
15. Стилістичні прийоми у англомовному пісенному дискурсі Киф’як Х. к.ф.н., доц. Сапожник І.В.
9. Гендерний аспект граматичних особливостей діалогічного мовлення в авторському дискурсі (на матеріалі домашнього читання) Хайрутдінова Ю. к.ф.н., доц. Суродейкіна Т.В.
10. Засоби експресивності рекламних текстів косметичних засобів: гендерний аспект Буковей Т. к.ф.н., доц. Гнатковська О.М.
11. Фразеологічні одиниці ЛСП УСПІХ в авторському дискурсі: семантичний і функційний аспекти

 

Юрчак К. к.ф.н., асист. Ковалюк Ю. В.
12. Номінація віку в сучасній англійській мові. Кільмар О. к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І.
13. Переклад   лінгвостилістичних засобів в сучасному англомовному художньому дискурсі Кальчук Т. к.ф.н., асист. Ковалюк М.В.
14. Структура та семантичні особливості компаративних одиниць в сучасній англійській мові Сибірко О. к.ф.н., доц. Грижак Л.М.

4 курсу спеціальності “Середня освіта” денної форми навчання 

Тема Студент Керівник
1. Розвиток комунікативної компетентності учнів старшої школи шляхом використання стратегій візуальної грамотності та на уроках англійської мови Гринів Ю. 413 к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
2. Соціокультурний потенціал мультимедійних текстів як засобу підвищення мотивації учнів середньої школи на уроці англійської мови Іванчук А. 413 к.ф.н., доц. Бешлей О.В.
3. Перспективи використання віртуальної реальності у викладанні англійської мови Городенська Г. 416 асист. Стерлікова М.С.
4. Особливості навчання аудіювання з використанням інформаційно- комунікаційних технологій на уроках англійської мови в середній школі. Кібак М. 413 к.ф.н., асист. Федич Г.Д.
5. Інноваційні підходи у розвитку комунікативних здібностей учнів старшої школи Косован В. 413 к.ф.н., асист. Федич Г.Д.
6. Ситуативний підхід у методиці формування граматичної компетенції в учнів старшої школи Гулько А. 416 асист. Ліннікова В.О.
7. Формування компетентності в письмі на засадах критичного мислення на уроках англійської мови в старшій школі Дж.Карузо 415 д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г.
8. Особливості навчання діалогічного мовлення в різнорівневих групах на уроках англійської мови Антохій Юля 415 д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г.
9. Самостійна робота в розвитку  англомовної  аудитивної  компетентності  учнів…. школи Лупуляк Є. 413 к.ф.н., доц. Грижак Л.М.
10. Інтегрований підхід як засіб формування комунікативної компетентності учнів …. класів Мусурівська Д.413 к.ф.н., доц. Грижак Л.М.
11. Формування і розвиток навичок говоріння учнів середньої школи за допомогою казок Даниляк А., 414 к.ф.н., доц. Гнатковська О. М.
12. Формування і розвиток граматичних навичок у процесі аудіювання учнів середньої школи Головчак А., 414 к.ф.н., доц. Гнатковська О. М.
13. Формування англомовної компетентності в говорінні в учнів

початкового ступеню в умовах Нової української школи

Никифорюк П. 413

 

асист. Москаль Т.Д.
14. Формування лексичної компетентності в учнів середнього ступеня при дистанційній формі навчання Піковська Ю. 413 асист. Москаль Т.Д.
15. Реалізація змістової лінії «Онлайн взаємодія» на уроках англійської мови в початковій школі. Грицюк М. 414 К.ф.н.Суродейкіна Т.В.

к.п.н., асист. Виспінська Н.М,

16. Використання хмарних технологій на уроках англійської мови. Єленюк Д. 414 К.ф.н. Грижак Л.М.

к.п.н., асист. Виспінська Н.М,

17. Розвиток фонетичної компетенції учнів середньої школи Гнатяк Т. 414 к.ф.н., доц. Мусурівська О.В.
18. Сучасні тенденції в методиці викладання англійської мови в Україні. Кирилюк Є. 414 к.ф.н., доц. Сапожник І. В.
19 Формування активного та пасивного словникового запасу учнів старших класів. Клим О. 414 к.ф.н., доц. Сапожник І. В
20. Нетрадиційні методи навчання англійської мови в середній школі. Козлан О. 414 асист. Орищук С.В.
21. Навчання академічного писемного мовлення на педагогічному мовному факультеті ВНЗ. Лютик В. 414 асист. Орищук С.В.
22. Реалізація PPP-model (presentation-practice-production) на уроках англійської в середній школі (граматичний аспект) Бабюк Н. 415 к.ф.н.,доц. Суродейкіна т. В.
23. Навчання англійської мови, що базується на змісті (content-based learning), в середній школі Герштун А. 415 к.ф.н.,доц. Суродейкіна т. В.
24. Графічні органайзери у навчальному процесі з англійської мови. Крупенна М. 415 к.ф.н., доц. Лопатюк Н. І.
25. Ситуативний підхід у методиці формування граматичної

компетентності.

Лінчевська О. 415 к.ф.н., доц. Лопатюк Н. І.
26. Формування соціолінгвістичноі компетентності учнів старших кл на уроках англ мови. Сухопар Ю. 415 К.п.н, доц. Шиба А. В.
27. Тестування рівня сформованості іншомовної лексичної компетентності учнів старших класів. Ткачук Х. 415 К.п.н, доц. Шиба А. В.
28. Методика використання навчальних відеоматеріалів на уроках англійської мови в умовах дистанційної освіти. Халайцан А. 415 К.ф.н, доц. Батринчук З. Р.
29. Новітні освітні технології на уроках англійської мови в старшій школі. Держко М. 415 К.ф.н, доц. Батринчук З. Р
30. Використання прикладних програм у навчанні граматики в середній школі. Карп К. 416 Асист. Лукащук М. В.
31. Використання прикладних програм у навчанні лексики в середній школі. Крушельницька Я. 416 Асист. Лукащук М. В.
32. Технологія змішаного навчання в середній школі: форми та методи Нестеряк О. 416 К.ф.н , асист Ковалюк Ю. В.
33. Дистанційні технології навчання в старшій школі: тенденції та інновації Паун В. 416 К.ф.н , асист Ковалюк Ю. В.
34. Ways of reducing Grade 9 learners’ anxiety in speaking Товарницька А. 416 К.ф.н, асист. Худик К. Г.
35. Ways of enchancing grade 6 learner’s listening comprehension Чепишко Д. 416 К.ф.н, асист. Худик К. Г.
36. Методика проведення практичних занять з аудіювання у 10 класах Яців А. 416 К.ф.н.,доц. Павлович Т. І.

Теми курсових робіт студентів

4 курсу спеціальності “Філологія” заочної форми навчання

Тема Студент Керівник
1. Лексико-семантичне поле White collar worker ( на матеріалі публіцистичного дискурсу) Безиль А. д.ф.н., проф., Єсипенко Н.Г.
2. Мовні одиниці на позначення невизначеної кількості в сучасній англійській мові Герман А. к.ф.н., доц. Грижак
3. Фреймова структура концепту LOVE на основі скриптів серіалу «,,,,,,,,,» Дущак Д. к.ф.н., доц. Павлович
4. Лексико-семантичне поле дієслів чуттєвого сприйняття у романі С. Кінселли “Дівчина і привид” (S. Kinsella “Twenties Girl”). Качинська Д. к.ф.н., доц. Гнатковська
5. Використання фразеологізмів у сучасній англомовній мультиплікації Коренчук Є. к.ф.н., доц. Суродейкіна
6. Особливості репрезентації рекламної інформації в англомовному мас-медійному дискурсі Мікайлу Л. к.ф.н., доц. Соловйова
7. Лінгвостилістичні та структурно-семантичні особливості TedTalks на психологічну тематику Райчук Н. к.ф.н., доц. Лопатюк
8. Засоби вираження поняття PANDEMIC у текстах англомовних газет. Рябчик О. к.ф.н., асист. Федич
9. Стилістичні особливості промов засновника Facebook Марка Цукерберга Сем’яновська В. к.ф.н., доц. Суродейкіна
10. Семантичний та функційний аспекти фразеологічних одиниць в

газетних статтях на тему Coronavirus.

Чорнявська О. к.ф.н., доц. Ковалюк Ю.В.

к.ф.н., асист. Негрич

11. Мовні засоби вираження категорії темпоральності в сучасному політичному дискурсі Шульська Д. к.ф.н., доц. Ковалюк Ю.В.

4 курсу спеціальності “Середня освіта” заочної форми навчання

Тема Студент Керівник
Формування компетентності у діалогічному мовленні в учнів середнього ступеня на уроках англійської мови

 

Война А. 407 Асист.Москаль Т.
Формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках англійської мови в початковій школі. Воробець І. 407 К.ф.н. Куковська В.

К.п.н. Виспінська Н.

Застосування кооперативно-інтерактивних технологій навчання на уроках англійської мови в початковій школі. Дирда М. 407 К.ф.н. Бешлей О.

К.п.н. Виспінська Н.

Techniques for raising Grade 7 learners’ awareness of grammatical accuracy in writing Дробілко Т. 407 К.ф.н. Худик К.
Ways of engaging Grade 8 learners’ in small group work for communicative skills development Лупу М. 407 К.ф.н. Худик К.
An integrated approach to the teaching of oral speech, activities in Grade 5 students Маніліч І. 407 К.ф.н. Худик К.
Ways of eliminating grade 7 learners’ difficulties while listening for specific information Микитюк Ю. 407 К.ф.н. Худик К.
IKT формуванні граматичної компетентності учнів ЗНЗ Мітрік Є. 407 К.п.н. Шиба А.
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках англійської мови Пінтя А. 407 К.п.н. Шиба А.
Grammar Translation Method: Pros and Cons Рокочий М. 407 К.ф.н. Мусурівська О.
Teaching Grammar in Context: Pros and Cons Тустановський В. 407 К.ф.н.Куковська В.

асист.Кравченко О.

Comments are closed