3 курсу спеціальності “Філологія” денної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1. “Стилістичні засоби відображення зовнішності людини у сучасному англомовному рекламному дискурсі”
|
Мельник К. 312 | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
2. Особливості вживання іменників на матеріалі британських текстів пісень 1990х-2010х років
|
Сокульська Ю. 312 | асист. Стерлікова М.С. |
3. 1. Засоби вираження концепту WEALTH в авторському дискурсі (на матеріалі “The Great Gatsby”)
|
Лучак С. 312 | к.ф.н., асист. Федич Г.Д. |
4. Засоби експресивності у текстах онлайн-медіа | Ребрина К. 312 | к.ф.н., асист. Куковська В.І. |
5. Стилістичні особливості мікроблогів (на матеріалі акаунтів (….) у мережі Instagram.
|
Берча І. 312 | к.ф.н., асист. Батринчук З.Р. |
6. Особливості англомовного коміксу: лінгвістичний та екстралінгвістичний аспекти
|
Хованець Ю. 312 | к.ф.н., доц. Соловйова О.В. |
7. Фонетичні особливості промов засновника AliExpress Джека Ма | Люзан Р. 311 | к.ф.н., доц. Суродейкіна Т.В. |
8. Мовні особливості медичних термінів у кінодискурсі (на матеріалі скриптів телесеріалу «Анатомія Грей»)
|
Богданюк М. 311 | к.ф.н., доц. Гнатковська О.М. |
9. Соматичний компонент фразеологічних одиниць в англійській мові
|
Стольніцька В. 311 | асист. Ліннікова |
10. Специфіка функціонування абревіатур у сучасному англомовному науковому дискурсі
|
Козуб А. 311 | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
11.Евфемізми як джерело синонімії в сучасній англійській мові | Булковська Д. 311 | Асист.Довгопола |
12. Фразеологічні одиниці в газетних статтях на тему Culture: структурний та семантичний аспекти. | Ростов П. 311 | К.ф.н. асист.Ковалюк М.В.
К.ф.н., асист. Негрич |
13. Специфіка вживання прикметників опису людини в авторському дискурсі. | Бублич Х. 311 | К.ф.н., асист. Ковалюк М. |
14.Стилістичні особливості пейзажних описів в оповіданнях С. Моема
|
Федорюк М. 311 | к.ф.н., доц. Мусурівська О.В. |
15. Метафора у поезії 21 століття | Дмитрук О. 312 | к.ф.н., доц. Павлович Т.І. |
16. Функціонування колоронімів у сучасному англомовному публіцистичному тексті | Глущук С. 311 | к.ф.н., доц. Грижак Л.М. |
17. Словотвірні особливості термінів сучасної англійської фахової мови медицини | Хомич Д. 311 | д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г. |
18. Особливості лексико-семантичного поля TRAVEL у публіцистичному дискурсі (етимологічний та морфологічний аспекти) | Яруш Н. 311 | асист. Буртник Б.Я. |
19. Лексичні трансформації при перекладі юридичних текстів | Матушак С. 312 | к.ф.н., доц. Сапожник І.В. |
20. Особливості функціонування конструкції had better/best; would rather / sooner у художньому текст | Даниленко А. 312 | к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І. |
21. Функціонування дієслів мовлення у сучасному художньому дискурсі.
|
Туркевич М. 311 | асист. Лукащук М.В. |
22. Мовні засоби створення місцевого колориту в художньому дискурсі Агати Крісті | Кузьмова О. 311 | асист.Стерлікова М.С.
асист. Кравченко О.В. |
3 курсу спеціальності “Середня освіта” денної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1. Розвиток лексичної компетентності учнів середньої школи з а допомогою використання спортивних ігор на уроках англійської мови | Турчанінов Р. 313 | К.ф.н. Бешлей О.В. |
2. Сучасні онлайн-ігри як інструмент розвитку навичок 21 століття учнів середньої школи на уроках англійської мови | Паранюк С. 315 | К.ф.н. Бешлей О.В. |
3. Переваги та недоліки методики скафолдингу у онлайн іграх для викладання англійської мови | Гургіш А. 316 | Асист.Стерлікова М.С. |
4. Використання мультфільмів для формування лексичної компетентності учнів початкової школи. | Космірак Н. 316 | К.ф.н. Федич Г.Д. |
5. Розвиток навичок діалогічного мовлення у середній школі | Гальчук Є. 315 | К.ф.н. Куковська В.І. |
6. Формування комунікативних навичок учнів молодшої школи на уроках англійської мови.. | Гнатишин А. 316 | К.ф.н. Батринчук З.Р. |
7. Нетрадиційні форми уроку англійської мови як засіб посилення мотивації учнів молодшої школи. | Пилипчук О. 314 | К.ф.н. Батринчук З.Р. |
8. Роль формувального оцінювання у навчанні англійської мови | Стецюк В. 315 | К.ф.н. Соловйова О.В. |
9. Розвиток креативного мислення на уроках англійської мови | Ткачук А. 315 | К.ф.н. Соловйова О.В. |
10. Використання відеоматеріалів у навчанні говоріння в середній школі | Загарюк І. 313 | К.ф.н. Суродейкіна Т.В. |
11. Використання TPR (Total Physical Response) на уроках англійської в молодшій школі | Клянчина О. 313 | К.ф.н. Бешлей О. |
12. Формування граматичних навичок учнів середньої школи за допомогою пісень | Русу К 315 | К.ф.н. Гнатковська О.М. |
13. Розвиток навичок самостійної роботи учнів середньої школи в процесі навчання англійської мови | Нашиба А. 313 | К.ф.н. Гнатковська О.М. |
14. Застосування проектної методики для розвитку монологічного мовлення в учнів середньої школи | Пестовський О. 313 | Асист.Ліннікова В.О. |
15. Форми та методи контролю навичок письма в старшій школі | Лазар В. 316 | К.ф.н. Ковалюк Ю.В. |
16. Формування лінгвосоціокультурної компетентності в учнів середньої
школи на уроках англійської мови |
Крушельницька О. 314 | Асист.Москаль Т.Д. |
17. Формування лексичної компетентності учнів початкового ступеня з
використанням ігрових технологій |
Бауер С. 314 | Асист.Москаль Т.Д. |
18. Формування англомовної граматичної компетентності учнів середнього ступеня | Олексюк І. 314 | Асист.Москаль Т.Д. |
19. Формування навичок вимови у школярів молодшої школи | Дрощак Ю. 316 | Асист.Довгопола А. С. |
20. Розвиток навичок читання на уроках англійської мови в учнів молодших класів | Колодрібська Н. 313 | К.ф.н.Суродейкіна Т.
Негрич Н.Д. |
21. Розвиток навичок аудіювання на уроках англійської мови в учнів середніх класів | Гловацька А. 313 | К.ф.н.Грижак Л.
Негрич Н.Д. |
22. Використання художнього тексту у вивченні лексики на уроках англійської мови учнів старших класів | Шеколенко А. 314 | К.ф.н. Ковалюк М.В. |
23. Використання онлайн платформи «на вибір» для інтерактивного навчання учнів середньої школи | Ушпалевич М. 314 | К.ф.н. Мусурівська О.В. |
24. Використання онлайн платформи «на вибір» для інтерактивного навчання учнів старшої школи | Бідений С. 316 | К.ф.н. Мусурівська О.В. |
25. Тестування як засіб контролю знань учнів на різних етапах викладання англійської мови в середній школі | Чернописька В 314 | Асист.Орищук С.В. |
26. Формування англомовної лексичної компетентності в НУШ | Стефанюк С. 316 | К.ф.н. Грижак Л.М. |
27. Формування англомовної писемної компетентності в НУШ | Дубляниця К 315 | К.ф.н. Грижак Л.М. |
28. Принцип візуалізації у навчанні англійській мові учнів початкових класів | Демчук Л. 313 | Д.ф.н.Єсипенко Н.Г. |
29. Використання кросвордів для формування лексичної компетентності учнів середньої школи | Лазоряк П. 314 | Д.ф.н.Єсипенко Н.Г. |
30. Формування англомовної лексичної компетентності в говорінні учнів початкової школи | Мулик М. 315 | асист. Довгопола А.
Виспінська Н.М. |
31. Формування англомовної компетентності в письмі в учнів початкової школи з дисграфією. | Синогач К. 315 | асист.Довгопола А.
Виспінська Н.М. |
32. Використання креолізованого тексту для вивчення нової лексики на уроках англійської мови учнів середньої школи | Юрко А. 315 | Буртник Б.Я. |
33. Games as means of intensifying students’ learning vocabulary | Панчук Ю. 316 | К.ф.н. Худик К.Г. |
34. Ways of improving leaners’ accuracy during classroom discussion | Ажгірєвіч О 316 | К.ф.н. Худик К.Г. |
35. Effective techniques for enhancing learners’ confidence in speaking English | Протасов К 316 | К.ф.н. Худик К.Г. |
36. Using videos for increasing learners’ motivation in speaking | Лазоренко О. 316 | К.ф.н. Худик К.Г. |
37. Методи і прийоми навчання письму учнів середньої школи на уроках англійської мови | Ровда В. 315 | К.п.н. Шиба А.В. |
38. Шляхи формування іншомовної грам компетентності учнів середньої школи. | Кирилюк А. 315 | К.п.н. Шиба А.В. |
3 курсу спеціальності “Філологія” заочної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1.Особливості використання стилістичних засобів в американському
художньому дискурсі (на матеріалі “The Great Gatsby”) |
Голотовський В. 301 | к.ф.н., асист. Федич Г.Д. |
2. Лінгвістичні особливості англійського поетичного тексту в діахронії | Марчук Д. 301 а/в по 31.01.22 | к.ф.н., доц. Соловйова О.В. |
3. Лексико-семантичне наповнення рубрики CORONAVIRUS в CNN News. | Мідріган О. 301 | к.ф.н., доц. Соловйова О.В. |
4. Лексико-семантичне поле “ОДЯГ” у романі Р. Хам “Кравчиня” (R. Ham “The Dressmaker”); | Мочернюк Я. 301 | к.ф.н., доц. Гнатковська О.М. |
5. Функціонування епітета в газетному тексті. | Пиріжок Т. 301 | к.ф.н., асист. Ковалюк М.В. |
6. Лексичні особливості пейзажних описів в оповіданнях С. Моема | Равленюк М. 301 | к.ф.н., доц. Мусурівська О.В. |
7. Використання сенсорної лексики у прозовому творі (на матеріалі….) | Урсакій Б. 301 | к.ф.н., доц. Мусурівська О.В. |
8. Концепт «ЕКОЛОГІЯ» та його складові | Юрійчук І. 301 | К.ф.н., доц. Павлович Т.І. |
3 курсу спеціальності “Середня освіта” заочної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
Типи уроків англійської мови | Галиць А. 307 | асист. Стерлікова М. |
Розвиток навичок читання у молодшій школі
|
Житар І. 307 | К.ф.н.Куковська В. |
Форми організації уроків англійської мови в умовах дистанційної освіти в середній школі | Клевчук А. 307 | К.ф.н.Батринчук З. |
Розвиток англомовного діалогічного мовлення засобами драматизації на уроках англійської мови в початковій школі | Козачук А. 307 | К.ф.н. Бешлей О.
К.п.н.Виспінська Н. |
Застосування методики CLIL в загальноосвітніх навчальних закладах із поглибленим вивченням іноземних мов | Кушнір В. 307 | К.ф.н. Гнатковська О.
К.п.н. Виспінська Н. |
Навчання лексики на старшому етапі середньої школи | Найда А. 307 | асист. Лукащук |
Vocabulary learning strategies for 5 graders | Плеван М. 307 | К.ф.н. Худик |
Ways of enhancing Grade 9 students’ lexical competence | Різун Л. 307 | К.ф.н. Худик |
Ефективність warm-ups на уроках англійської мови в початковій школі | Сопко Ю. 307 | Асист. Москаль Т.
К.ф.н. Негрич |
Використання принципу візуалізації на уроках англійської мови в молодшій школі | Чорненька В. 307 | К.ф.н. доц.Шиба А.
асист.Кравченко |
Особливості навчання іноземних мов для учнів з особливими освітніми потребами | Яцько А. 307 | К.ф.н., доц.Павлович |
4 курсу спеціальності “Філологія” денної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1. Сучасна англомовна реклама лікарських засобів: структурний та лексико-стилістичний аспекти (на матеріалі мас-медійного дискурсу)
|
Вакарюк С. | д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г. |
2. “Метафорична репрезентація образу краси (на матеріалі сучасних жіночих глянцевих журналів)”
|
Шульженко К. | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
3.”Стилістичні та прагматичні особливості використання ненормативної лексики в англійській мові (на матеріалі скрипту серіалу “Sex and the City” | Кошельник Б. | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
4. Особливості вербалізації образу України в сучасній англомовній пресі | Швець М. | к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І. |
5. Засоби експресивності у текстах публіцистичного та рекламного стилів: порівняльний аналіз.
|
Кучерява І. | к.ф.н., асист. Куковська В.І. |
6. Комунікативні стратегії захоплення уваги у рекламному дискурсі. | Фуркал В. | к.ф.н., асист. Батринчук З.Р. |
7. Лексичні засоби опису природи на матеріалі статтей National Geographic
|
Мартинішина А. | к.ф.н., доц. Соловйова О.В. |
15. Стилістичні прийоми у англомовному пісенному дискурсі | Киф’як Х. | к.ф.н., доц. Сапожник І.В. |
9. Гендерний аспект граматичних особливостей діалогічного мовлення в авторському дискурсі (на матеріалі домашнього читання) | Хайрутдінова Ю. | к.ф.н., доц. Суродейкіна Т.В. |
10. Засоби експресивності рекламних текстів косметичних засобів: гендерний аспект | Буковей Т. | к.ф.н., доц. Гнатковська О.М. |
11. Фразеологічні одиниці ЛСП УСПІХ в авторському дискурсі: семантичний і функційний аспекти
|
Юрчак К. | к.ф.н., асист. Ковалюк Ю. В. |
12. Номінація віку в сучасній англійській мові. | Кільмар О. | к.ф.н., доц. Лопатюк Н.І. |
13. Переклад лінгвостилістичних засобів в сучасному англомовному художньому дискурсі | Кальчук Т. | к.ф.н., асист. Ковалюк М.В. |
14. Структура та семантичні особливості компаративних одиниць в сучасній англійській мові | Сибірко О. | к.ф.н., доц. Грижак Л.М. |
4 курсу спеціальності “Середня освіта” денної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1. Розвиток комунікативної компетентності учнів старшої школи шляхом використання стратегій візуальної грамотності та на уроках англійської мови | Гринів Ю. 413 | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
2. Соціокультурний потенціал мультимедійних текстів як засобу підвищення мотивації учнів середньої школи на уроці англійської мови | Іванчук А. 413 | к.ф.н., доц. Бешлей О.В. |
3. Перспективи використання віртуальної реальності у викладанні англійської мови | Городенська Г. 416 | асист. Стерлікова М.С. |
4. Особливості навчання аудіювання з використанням інформаційно- комунікаційних технологій на уроках англійської мови в середній школі. | Кібак М. 413 | к.ф.н., асист. Федич Г.Д. |
5. Інноваційні підходи у розвитку комунікативних здібностей учнів старшої школи | Косован В. 413 | к.ф.н., асист. Федич Г.Д. |
6. Ситуативний підхід у методиці формування граматичної компетенції в учнів старшої школи | Гулько А. 416 | асист. Ліннікова В.О. |
7. Формування компетентності в письмі на засадах критичного мислення на уроках англійської мови в старшій школі | Дж.Карузо 415 | д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г. |
8. Особливості навчання діалогічного мовлення в різнорівневих групах на уроках англійської мови | Антохій Юля 415 | д.ф.н., проф. Єсипенко Н.Г. |
9. Самостійна робота в розвитку англомовної аудитивної компетентності учнів…. школи | Лупуляк Є. 413 | к.ф.н., доц. Грижак Л.М. |
10. Інтегрований підхід як засіб формування комунікативної компетентності учнів …. класів | Мусурівська Д.413 | к.ф.н., доц. Грижак Л.М. |
11. Формування і розвиток навичок говоріння учнів середньої школи за допомогою казок | Даниляк А., 414 | к.ф.н., доц. Гнатковська О. М. |
12. Формування і розвиток граматичних навичок у процесі аудіювання учнів середньої школи | Головчак А., 414 | к.ф.н., доц. Гнатковська О. М. |
13. Формування англомовної компетентності в говорінні в учнів
початкового ступеню в умовах Нової української школи |
Никифорюк П. 413
|
асист. Москаль Т.Д. |
14. Формування лексичної компетентності в учнів середнього ступеня при дистанційній формі навчання | Піковська Ю. 413 | асист. Москаль Т.Д. |
15. Реалізація змістової лінії «Онлайн взаємодія» на уроках англійської мови в початковій школі. | Грицюк М. 414 | К.ф.н.Суродейкіна Т.В.
к.п.н., асист. Виспінська Н.М, |
16. Використання хмарних технологій на уроках англійської мови. | Єленюк Д. 414 | К.ф.н. Грижак Л.М.
к.п.н., асист. Виспінська Н.М, |
17. Розвиток фонетичної компетенції учнів середньої школи | Гнатяк Т. 414 | к.ф.н., доц. Мусурівська О.В. |
18. Сучасні тенденції в методиці викладання англійської мови в Україні. | Кирилюк Є. 414 | к.ф.н., доц. Сапожник І. В. |
19 Формування активного та пасивного словникового запасу учнів старших класів. | Клим О. 414 | к.ф.н., доц. Сапожник І. В |
20. Нетрадиційні методи навчання англійської мови в середній школі. | Козлан О. 414 | асист. Орищук С.В. |
21. Навчання академічного писемного мовлення на педагогічному мовному факультеті ВНЗ. | Лютик В. 414 | асист. Орищук С.В. |
22. Реалізація PPP-model (presentation-practice-production) на уроках англійської в середній школі (граматичний аспект) | Бабюк Н. 415 | к.ф.н.,доц. Суродейкіна т. В. |
23. Навчання англійської мови, що базується на змісті (content-based learning), в середній школі | Герштун А. 415 | к.ф.н.,доц. Суродейкіна т. В. |
24. Графічні органайзери у навчальному процесі з англійської мови. | Крупенна М. 415 | к.ф.н., доц. Лопатюк Н. І. |
25. Ситуативний підхід у методиці формування граматичної
компетентності. |
Лінчевська О. 415 | к.ф.н., доц. Лопатюк Н. І. |
26. Формування соціолінгвістичноі компетентності учнів старших кл на уроках англ мови. | Сухопар Ю. 415 | К.п.н, доц. Шиба А. В. |
27. Тестування рівня сформованості іншомовної лексичної компетентності учнів старших класів. | Ткачук Х. 415 | К.п.н, доц. Шиба А. В. |
28. Методика використання навчальних відеоматеріалів на уроках англійської мови в умовах дистанційної освіти. | Халайцан А. 415 | К.ф.н, доц. Батринчук З. Р. |
29. Новітні освітні технології на уроках англійської мови в старшій школі. | Держко М. 415 | К.ф.н, доц. Батринчук З. Р |
30. Використання прикладних програм у навчанні граматики в середній школі. | Карп К. 416 | Асист. Лукащук М. В. |
31. Використання прикладних програм у навчанні лексики в середній школі. | Крушельницька Я. 416 | Асист. Лукащук М. В. |
32. Технологія змішаного навчання в середній школі: форми та методи | Нестеряк О. 416 | К.ф.н , асист Ковалюк Ю. В. |
33. Дистанційні технології навчання в старшій школі: тенденції та інновації | Паун В. 416 | К.ф.н , асист Ковалюк Ю. В. |
34. Ways of reducing Grade 9 learners’ anxiety in speaking | Товарницька А. 416 | К.ф.н, асист. Худик К. Г. |
35. Ways of enchancing grade 6 learner’s listening comprehension | Чепишко Д. 416 | К.ф.н, асист. Худик К. Г. |
36. Методика проведення практичних занять з аудіювання у 10 класах | Яців А. 416 | К.ф.н.,доц. Павлович Т. І. |
Теми курсових робіт студентів
4 курсу спеціальності “Філологія” заочної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
1. Лексико-семантичне поле White collar worker ( на матеріалі публіцистичного дискурсу) | Безиль А. | д.ф.н., проф., Єсипенко Н.Г. |
2. Мовні одиниці на позначення невизначеної кількості в сучасній англійській мові | Герман А. | к.ф.н., доц. Грижак |
3. Фреймова структура концепту LOVE на основі скриптів серіалу «,,,,,,,,,» | Дущак Д. | к.ф.н., доц. Павлович |
4. Лексико-семантичне поле дієслів чуттєвого сприйняття у романі С. Кінселли “Дівчина і привид” (S. Kinsella “Twenties Girl”). | Качинська Д. | к.ф.н., доц. Гнатковська |
5. Використання фразеологізмів у сучасній англомовній мультиплікації | Коренчук Є. | к.ф.н., доц. Суродейкіна |
6. Особливості репрезентації рекламної інформації в англомовному мас-медійному дискурсі | Мікайлу Л. | к.ф.н., доц. Соловйова |
7. Лінгвостилістичні та структурно-семантичні особливості TedTalks на психологічну тематику | Райчук Н. | к.ф.н., доц. Лопатюк |
8. Засоби вираження поняття PANDEMIC у текстах англомовних газет. | Рябчик О. | к.ф.н., асист. Федич |
9. Стилістичні особливості промов засновника Facebook Марка Цукерберга | Сем’яновська В. | к.ф.н., доц. Суродейкіна |
10. Семантичний та функційний аспекти фразеологічних одиниць в
газетних статтях на тему Coronavirus. |
Чорнявська О. | к.ф.н., доц. Ковалюк Ю.В.
к.ф.н., асист. Негрич |
11. Мовні засоби вираження категорії темпоральності в сучасному політичному дискурсі | Шульська Д. | к.ф.н., доц. Ковалюк Ю.В. |
4 курсу спеціальності “Середня освіта” заочної форми навчання
Тема | Студент | Керівник |
Формування компетентності у діалогічному мовленні в учнів середнього ступеня на уроках англійської мови
|
Война А. 407 | Асист.Москаль Т. |
Формування інформаційно-цифрової компетентності на уроках англійської мови в початковій школі. | Воробець І. 407 | К.ф.н. Куковська В.
К.п.н. Виспінська Н. |
Застосування кооперативно-інтерактивних технологій навчання на уроках англійської мови в початковій школі. | Дирда М. 407 | К.ф.н. Бешлей О.
К.п.н. Виспінська Н. |
Techniques for raising Grade 7 learners’ awareness of grammatical accuracy in writing | Дробілко Т. 407 | К.ф.н. Худик К. |
Ways of engaging Grade 8 learners’ in small group work for communicative skills development | Лупу М. 407 | К.ф.н. Худик К. |
An integrated approach to the teaching of oral speech, activities in Grade 5 students | Маніліч І. 407 | К.ф.н. Худик К. |
Ways of eliminating grade 7 learners’ difficulties while listening for specific information | Микитюк Ю. 407 | К.ф.н. Худик К. |
IKT формуванні граматичної компетентності учнів ЗНЗ | Мітрік Є. 407 | К.п.н. Шиба А. |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках англійської мови | Пінтя А. 407 | К.п.н. Шиба А. |
Grammar Translation Method: Pros and Cons | Рокочий М. 407 | К.ф.н. Мусурівська О. |
Teaching Grammar in Context: Pros and Cons | Тустановський В. 407 | К.ф.н.Куковська В.
асист.Кравченко О. |