Розподіл студентів 2 курсу 2022-2023 н.р.
з 01.02.2023 по 16.05.2023 (один день на два тижні, п’ятниця по першому тижню)
Керівник-методист – Орищук С.В.
Навчальний заклад – ліцей №5
- Гелич Ангеліна Віталіївна
- Ковцун Олена Олександрівна
Навчальний заклад – Бережницький ЗЗСО І-ІІ ступенів-ЗДО Чернівецької області
- Андрич Ангеліна Михайлівна
Навчальний заклад – Тисівський ліцей Болехівської міської ради Івано-Франківської області
- Бецин Орест Володимирович
Навчальний заклад – Неполоковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Чернівецької області
- Боднар Анастасія Іванівна
Навчальний заклад – Сторожинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Чернівецької області
- Бралковська Валерія-Марія Вікторівна
Навчальний заклад – Тисменицький ліцей Тисменицької міської ради Івано-Франківської області
- Дуткевич Марія Романівна
Навчальний заклад – Доброводівська гімназія з початковою школою Тернопільської області
- Костура Софія Богданівна
Навчальний заклад – Пилипченська ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області
- Лотинець Яна Анатоліївна
Навчальний заклад – Борщівський НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №3 гімназія ім. Р. Андріяшика» Тернопільської області
- Мацієвська Юлія Вікторівна
Навчальний заклад – Рокитненський ліцей Новоселицької міської ради Чернівецької області
- Попова Дана Миколаївна
Навчальний заклад – Коломийський ліцей № 1 ім. В.Стефаника Івано-Франківської області
- Приймак Христина Любомирівна
Навчальний заклад – Оршовецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Неполоковецької селищної ради Чернівецької області
- Семанюк Анастасія Павлівна
Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №17 “Успіх”
- Семенова Дар’я Андріївна
Навчальний заклад – Чернівецький НВК “Лідер” Чернівецької області
- Сергійчук Тетяна Олегівна
Керівник-методист – Москаль Т.Д.
Навчальний заклад – ліцей №7 м. Чернівці
- Ангел Олеся Іванівна
- Ватаман Тетяна Вадимівна
- Вербовецька Ірина Михайлівна
- Кабанова Анастасія Ігорівна
- Лисенко Анатолій Володимирович
- Янко Віра Володимирівна
- Кремзлюк Олег Олександрович
- Гаврилюк Ангеліна Григорівна
- Куліковська Аделіна Андріївна
Навчальний заклад – Топорівський ліцей Чернівецької області
- Кравчук Оксана Юріївна
Навчальний заклад – Сопівський ліцей Печеніжинської селищної ради Івано-Франківської області
- Кушнір Вікторія Дмитрівна
Навчальний заклад – Чернівецька гімназія № 7
- Нікітова Наталія Олександрівна
Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №17 “Успіх”
- Одайська Богдана Петрівна
- Сметанюк Катерина Михайлівна
Навчальний заклад – Хотинський ліцей № 5 – ОЗЗСО Хотинської міської ради Чернівецької області
- Тамазликар Любов Олегівна
Навчальний заклад – Чернівецький ліцей № 3 медичного профілю Чернівецької міської ради
- Стародуб-Крістеку Тетяна Олександрівна
Навчальний заклад – Рингацька гімназія Новоселицької міської ради Чернівецької області
- Юришин Дмитро Вікторович
Керівник-методист – Батринчук З.Р.
Навчальний заклад – Старововчинецький ліцей Кам’янецької сільської ради Чернівецької області
- Броска Анастасія Іванівна
Навчальний заклад – Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2
- Гринь Альона Сергіївна
Навчальний заклад – Кам’янець-Подільський ліцей №5 Хмельницької області
- Долинчук Юлія Юріївна
Навчальний заклад – Великокучурівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. В. Бузенка Чернівецької області
- Єричук Катерина Вікторівна
Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №13 Чернівецької області
- Колотило Олександра Ігорівна
Навчальний заклад –Кельменецький професійний ліцей Чернівецької області
- Комерзан Анастасія Юріївна
Навчальний заклад – Красноїльський ліцей Верховинської селищної ради
- Корнелюк Соломія Любомирівна
Навчальний заклад – Опорний заклад «Довгопільський ліцей», Чернівецька область
- Гаращук Наталія Володимирівна
Навчальний заклад – Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів технологічного профілю №33
- Мартинова Катерина Андріївна
Навчальний заклад – Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2
- Сошніков Антон Юрійович
Навчальний заклад – Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
- Танасійчук Олександра Олегівна
- Тімку Олександра Михайлівна
Навчальний заклад – Кам’янець-Подільський ліцей №5 Хмельницької області
Чайковська Анна Дмитрівна
2 курс 207 група заочне відділення
Період проходження практики з 03.04.2023 по 09.04. 2023 р.
Керівник практики – асист. Москаль Т.Д.
- БуташАлінаСтепанівна
- КоролішинОленаАндріївна
- КушнірЛіанаМирославівна
- Лукавецький Денис Степанович
- Піцул Карина Дмитрівна
Керівник практики – асист. Орищук С.В.
- Руснак Ольга Володимирівна
- Скрипник Ганна-МаріяІгорівна
- Стоколос Яна Ігорівна
- Ковцун Олена Олександрівна
Вимоги до проходження керованого спостереження для студентів 2 курсу
- Відвідати мінімум 4 уроки англійської мови у день проходження практики;
- Описати хід відвіданих уроків у щоденнику практики;
- Виконати завдання для спостереження та аналізу (Observation tasks)
- Observation tasks Module 1
- Observation tasks Module 2
Хід виконання студентами програми навчальної практики здійснюється за допомогою поточного і підсумкового форм контролю. Методами поточного контролю є: щоденник з практики (ведеться на базі практики) та практичні завдання керованого спостереження (виконуються на базі практики, а їх результати обговорюються у навчальному підрозділі). Поточний контроль виконання студентом програми навчальної практики (практичних завдань керованого спостереження (observation tasks)) та контроль за веденням щоденника з практики здійснює керівник-методист навчального підрозділу. Формою підсумкового контролю є екзамен у 4 семестрі.
Документи:
Програма спостережної практики
Розподіл балів, які отримують студенти
Поточне оцінювання
Модуль 1. Розуміння учнів та процесу учіння – 35 балів
Змістовий модуль 1. Психологічні чинники у вивченні англійської мови – 5 балів
Змістовий модуль 2. Оволодіння іноземною мовою – 10 балів
Змістовий модуль 3. Розвиток автономії учня – 10 балів
Модуль 2. Підготовка до вчителювання 1 – 35 балів
Змістовий модуль 4. Принципи комунікативного навчання мови – 10 балів
Змістовий модуль 5. Навчання граматики у контексті – 5 балів
Змістовий модуль 6. Навчання лексики у контексті – 10 балів
Змістовий модуль 7. Керування роботою класу – 10 балів
Кількість балів за екзамен – 40 балів
Сумарна кількість балів – 100 балів
Шкала оцінювання: національна та ЄКТС
Оцінка за національною
шкалою
|
Оцінка за шкалою ECTS
|
|
Оцінка (бали) | Пояснення за
розширеною шкалою
|
|
Відмінно | A (90-100) | відмінно |
Добре
|
B (80-89) | дуже добре |
C (70-79) | добре | |
Задовільно | D (60-69) | задовільно |
E (50-59) | достатньо | |
Незадовільно
|
FX (35-49) | (незадовільно) з можливістю повторного складання |
F (1-34) | (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом |
Критерії оцінювання практики
Підсумкова оцінка з педагогічної практики є сумою балів поточного й підсумкового контролю, отриманих за окремі модулі. Кожний модуль оцінюється визначеною кількістю балів так, щоб їх сума за виконання завдань педагогічної практики знаходилася в межах 100 балів. Підсумкова оцінка (бали) виставляється після повного завершення проходження педагогічної практики.
Оцінка «відмінно» (А – 90-100 балів) ставиться, коли практикантом переважно всі завдання модулів виконані на високому рівні. При цьому:
- практикант виявив себе організованим, сумлінним, ініціативним;
- користувався повагою й одержав високу оцінку серед студентів, методистів, керівників педпрактики;
- здав правильно оформлену документацію у визначений термін.
Оцінка «добре» (В – 80-89 балів) ставиться за виконання практикантом усіх завдань модулів на відповідному рівні.
- практикант проявив себе організованим і старанним;
- одержав позитивну оцінку своєї діяльності серед студентів, учителів,
методистів і керівника практики;
- подав у визначений термін правильно оформлену документацію.
Оцінка «добре» (С – 70-79 балів) ставиться, якщо практикант виконав усі завдання модулів на хорошому рівні.
- виявив себе організованим;
- одержав хорошу оцінку своєї роботи серед студентів, учителів, методистів, керівників практики;
- подав документацію, до якої є певні зауваження щодо оформлення;
- допустив незначні помилки у виконанні завдань педпрактики.
Оцінка «задовільно» (D – 60-69 балів) ставиться, якщо студент в основному виконав завдання модулів, але при цьому:
- допустив помилки у виконанні завдань педпрактики;
- порушив термін подання документації;
- подав документацію, до якої є певні зауваження щодо оформлення;
- проявив себе як організований, але недостатньо старанний.
Оцінка «задовільно» (Е – 50-59 балів) ставиться, якщо студент виконав завдання модулів зі значними помилками, з помітним порушенням вимог до оформлення документації. При цьому:
- порушив термін подання документації;
- проявив себе недостатньо ініціативним і самостійним під час педпрактики;
- не провів усієї кількості уроків, зазначених у вимогах педпрактики;
- має зауваження щодо дотримання режиму праці, поведінки, етики з місця
проходження практики.
Оцінка «незадовільно» (F – 35-49 балів) ставиться тоді, коли окремі завдання модулів виконані на незадовільному рівні. Практикант проявив себе як невідповідальний, недисциплінований. Кількість проведених уроків становить 50% від їх загальної кількості.
Оцінка «незадовільно» (Fx – 1-34 балів) ставиться за систематичні пропуски уроків (занять), відсутність комплекту документації, за повне нерозуміння теоретичних понять.
Примітка. Оцінка за педпрактику виставляється протягом двох днів після завершення педпрактики, коли перевірена документація.