Вимоги до проходження практики для студентів 2 курсу (СО)

Розподіл студентів 2 курсу  2022-2023 н.р.

з 01.02.2023 по 16.05.2023 (один день на два тижні, п’ятниця по першому тижню)

 

Керівник-методист – Орищук С.В.

Навчальний заклад – ліцей №5

  1. Гелич Ангеліна Віталіївна
  2. Ковцун Олена Олександрівна

Навчальний заклад – Бережницький ЗЗСО І-ІІ ступенів-ЗДО Чернівецької області

  1. Андрич Ангеліна Михайлівна

Навчальний заклад – Тисівський ліцей Болехівської міської ради Івано-Франківської області

  1. Бецин Орест Володимирович

Навчальний заклад – Неполоковецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Чернівецької області

  1. Боднар Анастасія Іванівна

Навчальний заклад – Сторожинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Чернівецької області

  1. Бралковська Валерія-Марія Вікторівна

Навчальний заклад – Тисменицький ліцей Тисменицької міської ради Івано-Франківської області

  1. Дуткевич Марія Романівна

Навчальний заклад – Доброводівська гімназія з початковою школою Тернопільської області

  1. Костура Софія Богданівна

Навчальний заклад – Пилипченська ЗОШ І-ІІІ ступенів Тернопільської області

  1. Лотинець Яна Анатоліївна

Навчальний заклад – Борщівський НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №3 гімназія ім. Р. Андріяшика» Тернопільської області

  1. Мацієвська Юлія Вікторівна

Навчальний заклад – Рокитненський ліцей Новоселицької міської ради Чернівецької області

  1. Попова Дана Миколаївна

Навчальний заклад – Коломийський ліцей № 1 ім. В.Стефаника Івано-Франківської області

  1. Приймак Христина Любомирівна

Навчальний заклад – Оршовецький ЗЗСО І-ІІІ ступенів Неполоковецької селищної ради Чернівецької області

  1. Семанюк Анастасія Павлівна

Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №17 “Успіх”

  1. Семенова Дар’я Андріївна

Навчальний заклад – Чернівецький НВК “Лідер” Чернівецької області

  1. Сергійчук Тетяна Олегівна

Керівник-методист – Москаль Т.Д.

Навчальний заклад – ліцей №7 м. Чернівці

  1. Ангел Олеся Іванівна
  2. Ватаман Тетяна Вадимівна
  3. Вербовецька Ірина Михайлівна
  4. Кабанова Анастасія Ігорівна
  5. Лисенко Анатолій Володимирович
  6. Янко Віра Володимирівна
  7. Кремзлюк Олег Олександрович
  8. Гаврилюк Ангеліна Григорівна
  9. Куліковська Аделіна Андріївна

Навчальний заклад – Топорівський ліцей Чернівецької області

  1. Кравчук Оксана Юріївна

Навчальний заклад – Сопівський ліцей Печеніжинської селищної ради Івано-Франківської області

  1. Кушнір Вікторія Дмитрівна

Навчальний заклад – Чернівецька гімназія № 7

  1. Нікітова Наталія Олександрівна

Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №17 “Успіх”

  1. Одайська Богдана Петрівна
  2. Сметанюк Катерина Михайлівна

Навчальний заклад – Хотинський ліцей № 5 – ОЗЗСО Хотинської міської ради Чернівецької області

  1. Тамазликар Любов Олегівна

Навчальний заклад – Чернівецький ліцей № 3 медичного профілю Чернівецької міської ради

  1. Стародуб-Крістеку Тетяна Олександрівна

Навчальний заклад – Рингацька гімназія Новоселицької міської ради Чернівецької області

  1. Юришин Дмитро Вікторович

 

Керівник-методист – Батринчук З.Р.

Навчальний заклад – Старововчинецький ліцей Кам’янецької сільської ради Чернівецької області

  1. Броска Анастасія Іванівна

Навчальний заклад – Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2

  1. Гринь Альона Сергіївна

Навчальний заклад – Кам’янець-Подільський ліцей №5 Хмельницької області

  1. Долинчук Юлія Юріївна

Навчальний заклад – Великокучурівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. В. Бузенка Чернівецької області

  1. Єричук Катерина Вікторівна

Навчальний заклад – Чернівецький ліцей №13 Чернівецької області

  1. Колотило Олександра Ігорівна

Навчальний заклад –Кельменецький професійний ліцей Чернівецької області

  1. Комерзан Анастасія Юріївна

Навчальний заклад – Красноїльський ліцей Верховинської селищної ради

  1. Корнелюк Соломія Любомирівна

Навчальний заклад – Опорний заклад «Довгопільський ліцей», Чернівецька область

  1. Гаращук Наталія Володимирівна

Навчальний заклад – Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів технологічного профілю №33

  1. Мартинова Катерина Андріївна

Навчальний заклад – Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2

  1. Сошніков Антон Юрійович

Навчальний заклад – Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4

  1. Танасійчук Олександра Олегівна
  2. Тімку Олександра Михайлівна

Навчальний заклад – Кам’янець-Подільський ліцей №5 Хмельницької області

Чайковська Анна Дмитрівна

 

2 курс 207 група заочне відділення

Період проходження практики з 03.04.2023 по 09.04. 2023 р.

 

Керівник практики – асист. Москаль Т.Д.

  1. БуташАлінаСтепанівна
  2. КоролішинОленаАндріївна
  3. КушнірЛіанаМирославівна
  4. Лукавецький Денис Степанович
  5. Піцул Карина Дмитрівна

 

Керівник практики – асист. Орищук С.В.

 

  1. Руснак Ольга Володимирівна
  2. Скрипник Ганна-МаріяІгорівна
  3. Стоколос Яна Ігорівна
  4. Ковцун Олена Олександрівна

Вимоги до проходження керованого спостереження для студентів 2 курсу

  • Відвідати мінімум 4 уроки англійської мови у день проходження практики;
  • Описати хід відвіданих уроків у щоденнику практики;
  • Виконати завдання для спостереження та аналізу (Observation tasks)
  • Observation tasks Module 1
  • Observation tasks Module 2

Хід виконання студентами програми навчальної практики здійснюється за допомогою поточного і підсумкового форм контролю. Методами поточного контролю є: щоденник з практики (ведеться на базі практики) та практичні завдання керованого спостереження (виконуються на базі практики, а їх результати обговорюються у навчальному підрозділі). Поточний контроль виконання студентом програми навчальної практики (практичних завдань керованого спостереження (observation tasks)) та контроль за веденням щоденника з практики здійснює керівник-методист навчального підрозділу. Формою підсумкового контролю є екзамен у 4 семестрі.

 Документи: 

Програма спостережної практики

Щоденник практики

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточне оцінювання

Модуль 1. Розуміння учнів та процесу учіння – 35 балів

Змістовий модуль 1. Психологічні чинники у вивченні англійської мови – 5 балів

Змістовий модуль 2. Оволодіння іноземною мовою – 10 балів

Змістовий модуль 3. Розвиток автономії учня – 10 балів

 

Модуль 2. Підготовка до вчителювання 1 – 35 балів

Змістовий модуль 4. Принципи комунікативного навчання мови – 10 балів

Змістовий модуль 5. Навчання граматики у контексті – 5 балів

Змістовий модуль 6. Навчання лексики у контексті – 10 балів

Змістовий модуль 7. Керування роботою класу – 10 балів

 

Кількість балів за екзамен – 40 балів

Сумарна кількість балів – 100 балів

 

Шкала оцінювання: національна та ЄКТС

 

Оцінка за національною

шкалою

 

Оцінка за шкалою ECTS

 

Оцінка (бали) Пояснення за

розширеною шкалою

 

Відмінно A (90-100) відмінно
Добре

 

B (80-89) дуже добре
C (70-79) добре
Задовільно D (60-69) задовільно
E (50-59) достатньо
Незадовільно

 

 

FX (35-49) (незадовільно) з можливістю повторного складання
F (1-34) (незадовільно) з обов’язковим повторним курсом

 

 

Критерії оцінювання практики

Підсумкова оцінка з педагогічної практики є сумою балів поточного й підсумкового контролю, отриманих за окремі модулі. Кожний модуль оцінюється визначеною кількістю балів так, щоб їх сума за виконання завдань педагогічної практики знаходилася в межах 100 балів. Підсумкова оцінка (бали) виставляється після повного завершення проходження педагогічної практики.

Оцінка «відмінно» (А – 90-100 балів) ставиться, коли практикантом переважно всі завдання модулів виконані на високому рівні. При цьому:

  • практикант виявив себе організованим, сумлінним, ініціативним;
  • користувався повагою й одержав високу оцінку серед студентів, методистів, керівників педпрактики;
  • здав правильно оформлену документацію у визначений термін.

Оцінка «добре» (В – 80-89 балів) ставиться за виконання практикантом усіх завдань модулів на відповідному рівні.

  • практикант проявив себе організованим і старанним;
  • одержав позитивну оцінку своєї діяльності серед студентів, учителів,

методистів і керівника практики;

  • подав у визначений термін правильно оформлену документацію.

Оцінка «добре» (С – 70-79 балів) ставиться, якщо практикант виконав усі завдання модулів на хорошому рівні.

  • виявив себе організованим;
  • одержав хорошу оцінку своєї роботи серед студентів, учителів, методистів, керівників практики;
  • подав документацію, до якої є певні зауваження щодо оформлення;
  • допустив незначні помилки у виконанні завдань педпрактики.

Оцінка «задовільно» (D – 60-69 балів) ставиться, якщо студент в основному виконав завдання модулів, але при цьому:

  • допустив помилки у виконанні завдань педпрактики;
  • порушив термін подання документації;
  • подав документацію, до якої є певні зауваження щодо оформлення;
  • проявив себе як організований, але недостатньо старанний.

Оцінка «задовільно» (Е – 50-59 балів) ставиться, якщо студент виконав завдання модулів зі значними помилками, з помітним порушенням вимог до оформлення документації. При цьому:

  • порушив термін подання документації;
  • проявив себе недостатньо ініціативним і самостійним під час педпрактики;
  • не провів усієї кількості уроків, зазначених у вимогах педпрактики;
  • має зауваження щодо дотримання режиму праці, поведінки, етики з місця

проходження практики.

Оцінка «незадовільно» (F – 35-49 балів) ставиться тоді, коли окремі завдання модулів виконані на незадовільному рівні. Практикант проявив себе як невідповідальний, недисциплінований. Кількість проведених уроків становить 50% від їх загальної кількості.

Оцінка «незадовільно» (Fx – 1-34 балів) ставиться за систематичні пропуски уроків (занять), відсутність комплекту документації, за повне нерозуміння теоретичних понять.

 

Примітка. Оцінка за педпрактику виставляється протягом двох днів після завершення педпрактики, коли перевірена документація.

Comments are closed